Régi-új vezetője van a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) tereprali szakágának: mint a szervezet honlapján hétfőn megjelent elnökségi határozatból kiderül, a szakág vezetésére Varga Imre kapott felhatalmazást.
Régi-új vezetője van a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) tereprali szakágának: mint a szervezet honlapján hétfőn megjelent elnökségi határozatból kiderül, a szakág vezetésére Varga Imre kapott felhatalmazást.
Úgy viszik, mint a cukrot a Porsche kínálatában tavaly megjelent Macant és a zuffenhauseni márka luxus-crossovere már terepralis versenygépet is ihletett. Az autó ráadásul egy magyar versenycsapatnál, az LP Racingnél épül és elkészülte után nem kis mércét kell megugrania: a csapattulajdonos-pilóta, Lónyai Pál korábban a mezőny egyik leggyorsabb versenygépével, egy X5-ös BMW-vel versenyzett.
Külön utakon jár mostantól Sebestyén Sándor és a Sandlander: a T2-es kategória bajnoki címét is megszerző Dakar-pilóta és a műszaki hátteret biztosító csapat szakítását a mai napon jelentették be.
Ki az, aki a saját otthonában minimotorral közlekedik a nappali és a hálószoba között, egy rejtett szobában sokmilliós gépfegyver-gyűjteményt őriz, ráadásul szélvészgyors egy több mint 800 lóerős Trophy Truck volánja mögött? BJ Baldwinról, az amerikai tereprali egyik nagy vagányáról van szó, aki egyszer egy forgatócsoportnak is megmutatta a nevadai családi fészket.
Meglepő húzással állt elő a Fazekas Motorsport, a csapat egy Facebookon közreadott hirdetés útján keres navigátort a kétszeres magyar bajnok pilóta, Fazekas Károly mellé az X6-os BMW-be. Hiány van-e jó navigátorokból idehaza, miért folyamodik valaki ilyen húzáshoz? Az okokról a Tereprali Blog szakértőjét kérdeztük.