Közel 6000 kilométer vár a Qualisport kamionos egységére és az Africa Eco Race többi indulójára az immáron nyolcadik alkalommal elrajtoló maratoni tereprali-összecsapáson. Az 1100 lóerős Scaniát navigáló Czeglédi Péter hat futam tapasztalatával a háta mögött úgy véli: valószínűleg az eddigi legnehezebb összecsapás következik.
Minden eddiginél nehezebb lehet az Africa Eco Race
Loeb magyarokkal együtt debütált a Marokkó-ralin
Hétfőn, egy 375 kilométeres szelektív szakasszal Zagora térségében elkezdődött a 2015-ös Marokkó-rali, az idei Világkupa-sorozat kilencedik összecsapása. A Dakar-rali legfontosabb főpróbájának számos érdekessége van: először terepralizik a Peugeot kötelékéhez csatlakozó Sebastien Loeb, a szívműtéten átesett címvédő, a toyotás Vlagyimir Vasziljev újabb esélyt kap a Mini listavezetője, Nasszer Al-Attijah ellen és a derbin magyar autósok, motorosok is próbára teszik magukat.
Minden területen fejlesztette a 2008 DKR-t a Peugeot
Hosszabb, szélesebb, alacsonyabb és remélhetőleg sokkal, sokkal versenyképesebb: így írja le a Peugeot gyári csapata a 2016-os Dakar-ralira továbbfejlesztett versenyautót, a 2008 DKR-t, amelytől azt remélik, hogy alkalmas lesz az idei csorba kiköszörülésére…
Bemutatkozik a Peugeot megújult Dakar-versenygépe
Kedden mutatja be a 2016-os Dakar-ralira szánt 2008 DKR típusjelű versenygép legújabb változatát a Peugeot és a Red Bull, a két cég azonban már most közreadott egy csipetnyi ízelítőt.
Orrára borulva állt meg a terepralis Kamaz
Sok nagy borulást, bukást és incidenst hozott eddig a 2015-ös tereprali-szezon, de valószínűleg egyik sem volt annyira látványos, mint amilyet a Kamaz gyári kamionos csapatának egyik egysége hozott össze szombaton, az orosz bajnokság hatodik futamaként megrendezett Nagy Sztyeppe-ralin, Volgograd térségében.