Noha a 2015-ös Dakar-rali már január 17-én lezárult, a mezőny európai tagjainak mostanáig kellett várnia arra, hogy versenygépeik visszaérjenek Dél-Amerikából. Szombaton kapta vissza hőn szeretett T2-es Toyota Land Cruiserét Sebestyén Sándor is.
Noha a 2015-ös Dakar-rali már január 17-én lezárult, a mezőny európai tagjainak mostanáig kellett várnia arra, hogy versenygépeik visszaérjenek Dél-Amerikából. Szombaton kapta vissza hőn szeretett T2-es Toyota Land Cruiserét Sebestyén Sándor is.
Beleszól az időjárás a tereprali-ob szezonjának menetrendjébe: a március 6-8-ra tervezett, osztrák-magyar közös rendezésű évadnyitó főszervezője, a Garzone ROP kérvényezte a Raid of the Challengers elnevezésű verseny időpontjának módosítását, mivel az utóbbi időszak túlságosan csapadékos volt Kapuvár térségében, így a pályáknak otthont adó terület jelenleg használhatatlan.
Régi-új vezetője van a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) tereprali szakágának: mint a szervezet honlapján hétfőn megjelent elnökségi határozatból kiderül, a szakág vezetésére Varga Imre kapott felhatalmazást.
Úgy viszik, mint a cukrot a Porsche kínálatában tavaly megjelent Macant és a zuffenhauseni márka luxus-crossovere már terepralis versenygépet is ihletett. Az autó ráadásul egy magyar versenycsapatnál, az LP Racingnél épül és elkészülte után nem kis mércét kell megugrania: a csapattulajdonos-pilóta, Lónyai Pál korábban a mezőny egyik leggyorsabb versenygépével, egy X5-ös BMW-vel versenyzett.
Külön utakon jár mostantól Sebestyén Sándor és a Sandlander: a T2-es kategória bajnoki címét is megszerző Dakar-pilóta és a műszaki hátteret biztosító csapat szakítását a mai napon jelentették be.