Noha a 2015-ös Dakar-rali már január 17-én lezárult, a mezőny európai tagjainak mostanáig kellett várnia arra, hogy versenygépeik visszaérjenek Dél-Amerikából. Szombaton kapta vissza hőn szeretett T2-es Toyota Land Cruiserét Sebestyén Sándor is.
Noha a 2015-ös Dakar-rali már január 17-én lezárult, a mezőny európai tagjainak mostanáig kellett várnia arra, hogy versenygépeik visszaérjenek Dél-Amerikából. Szombaton kapta vissza hőn szeretett T2-es Toyota Land Cruiserét Sebestyén Sándor is.
Külön utakon jár mostantól Sebestyén Sándor és a Sandlander: a T2-es kategória bajnoki címét is megszerző Dakar-pilóta és a műszaki hátteret biztosító csapat szakítását a mai napon jelentették be.
Mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy Tatárföldön nem büszkék a Kamaz rettegett tereprali-csapata által elért világraszóló sikerekre. A napokban például a tatár miniszterelnök is fogadta a Dakar-ralin, valamint az Africa Eco Race-en is győztes különítmény tagjait.
Van a Dakar-ralin egy kategória, amelynek eredményét nem rögtön az utolsó szelektív szakasz végén, hanem csak jóval a viadal után hirdeti ki a főszervező ASO. Ez a fotósok "géposztálya", akik közül 2011 óta a legszebbnek, leginkább látványosnak ítélt felvétel készítőjét különdíjjal jutalmazzák.
Továbbra is nagy talány, hogy milyen autóval vág neki a 2015-ös tereprali-szezonnak Nasszer al-Attijah: a katari klasszis az X-Raid Mini kötelékében aratta pályafutása második Dakar-győzelmét idén januárban, így kézenfekvő lenne a folytatás, ám a pilóta néhány napja megjegyezte, hogy megállapodása csak a dél-amerikai összecsapásra szólt a patinás különítménnyel.