Új fejezetet nyitott a 2015-ös szezonra csapata, a GTA Motorsport életében Kaposi Zoltán, ám az évadnyitó Duna Aszfalt Kupa eddig a vártnál jóval nehézkesebben alakul a negyedik terepralis szezonját kezdő pilóta számára.

 

A kétszeres dízel bajnok számára - akinek C. Poór Szonja személyében mostantól egy horvát hölgy navigál – a pénteki szuperspeciál és a szombati versenynap is komoly megpróbáltatásokat tartogatott. A nyitónapi rövid, 12 kilométeres menetet a 12. helyen fejezték be, de a szakasz után turbót kellett cserélni a Nissan Pickupban, a probléma ráadásul szombaton is megismétlődött: a kétszer 110 kilométer mindkét felvonását idő előtt kellett félbeszakítaniuk, így súlyos időbüntetéssel gyarapodva a 11. helyen állomásoznak a zárónap előtt.

 

Kaposi és az új navigátor


„Nagyon sokat bosszankodtam eddig ezen a hétvégén, mert az autónknak tényleg minden porcikája tökéletes, csak a turbó hagyott cserben bennünket, emiatt viszont két ízben is úgy néztünk ki, mint a Vatikán kéménye, amikor felszáll a fehér füst” – kezdte értékelését Kaposi. „Már tudjuk, hogy mi okozza a problémát, megoldásunk is van rá, ám a gondok forrásának kiiktatásához műhelykörülményekre van szükség, így a verseny hátralevő része már olyan lesz számunkra, amilyen… Nem túl sok időt töltöttünk a pályán eddig ezek a futamon, de úgy érzem, hogy Szonjával jól megértjük egymást, szépen feltalálja magát az új szerepkörben és biztosan jól fog menni a közös munka. Nagyon remélem, hogy a következő viadalon már minden rendben lesz.”

A tereprali-ob nyitófutamaként és a Közép-európai Zóna Bajnokság idei második fordulójaként tartott Duna Aszfalt Kupa vasárnap zárul Bugacon és térségében: az utolsó napon egyetlen, 94 kilométer hosszú szelektív szakaszt kell teljesítenie a versenyzőknek.

Fotó: Duna Aszfalt Kupa, GTA Motorsport